::Assalamualaikum n selamat sejahtera::Selamat Menduduki Peperiksaan Final Semester sesi julai 2010/11:::: do the best!!! ::
Sabtu, 4 Julai 2009

Sepetang Di UMT

Naiktaraf_1: 4 Julai 2009

Operasi Pasca-MJM

Pada petang 4 Julai 2009, berlakunya operasi pasca-MJM yang melibatkan pelajar tahun satu kursus kejuruteraan perisian yang di kepalai oleh Hasnul Safwan sebagai "pemandu pelancong". Misi yang mahu ditengahkan adalah pengenalan kepada keseluruhan UMT secara umum. Operasi ini ditaja oleh Din Java selaku tuan punya kamera.



Operasi ekpedisi ini dimulakan dengan penjelajahan daripada kawasan Kolej Kediaman ke arah Dewan Sultan Mizan (DSM) dimana antara lokasi Minggu Jalinan Mesra (MJM) dan diteruskan ke arah Perpustakaan Sultanah Nur Zahirah (PSNZ) yang disitu juga terletaknya Pusat Teknologi Maklumat (PTM) dan Makmal Linux.



Penerangan ringkas oleh pemandu pelancong mengenai Makmal Pengatucaraan 1 dan 2 serta makmal yang lainnya kepada ahli ekspedisi.



Ucaptama daripada wakil tahun satu, Rodat[1] Fuad. Semoga Rodat Fuad mampu mengetuai kelasnya dengan baik. Dan tahniah diucapkan dari pihak kami.

Acara kemuncak berada di Inos apabila sesi "Rehat & Ramah" adakan yang disulami dengan sesi bergambar. Ini adalah daripada gambar yang dapat dirakamkan diruangan ini.







Operasi ekspedisi ini ditamatkan apabila waktu menunjukkan hampir pukul 7. Operasi dikatakan sebagai "cemerlang". Tahniah kepada semua.

Keterangan:
setiap gambar ini telah di ubah sedikit sebanyak. Dan gambar asal boleh didapati dengan menghubungi Exco Publisiti.

[1] Nama sebenar diperlukan, Rodat bukan nama sebenar. Nama sebenar telah dikenal pasti.

5 comments:

Kamen Rider berkata...

nape ketua taun 1 mcm topek? hahaha

TMUkmkd berkata...

hahaha memang macam topek pun ^_^

inspirasiadan berkata...

sengal tollh..... ketua 1st year encem giler....

Tanpa Nama berkata...

Ohohoh.. idup rodat

Syalily berkata...

aah la...
sekali nengok mcm topec...
igtkn presiden tgh berucap...
sekali wakil thn 1...
idop topec.!!..hehehe....(nk jugak~)

Catat Ulasan