::Assalamualaikum n selamat sejahtera::Selamat Menduduki Peperiksaan Final Semester sesi julai 2010/11:::: do the best!!! ::

Tarikh Keluaran Artikel: 03032009
TambahBaik_1: 18 Mac 2009

Terus dari Taman Tamadun Islam
Setalah Setelah berusaha sehabis baik oleh semua anggota AJK yang terlibat, akhirnya malam yang ditunggu telah pun tiba. Majlis Asmaraloka Ketimuran, Makan Malam Kelab Comtech yang diadakan di Taman Tamadun Islam. Debaran kian dirasa dan tanggungjawab yang diusung semakin berat. Dengan ini terdapat beberapa gambar yang sempat diambil semasa persiapan majlis berlangsung.

Human Management
Perkara yang paling sukar yang boleh didapati pada majlis kali ini adalah human management. Kerana perkara itu adalah lumrah didalam mana-mana majlis mahupun organisasi. Itu yang cuba dibawakan kepada semua AJK yang terlibat untuk majlis kali ini iaitu bagaimana untuk memperbaiki skil komunikasi dan saling faham agar tidak bercanggah apa yang diharapkan dengan apa yang terjadi. Tiada perkara yang besar terlibat hanya perkara-perkara kecil yang boleh diperbaiki untuk majlis akan datang. Untuk laporan penuh malam tersebut. Sebuah buletin yang lain akan di keluarkan oleh AJK Publisiti didalam blog.


Persiapan backdrop sedang dilakukan dan Gong untuk upacara pembukaan majlis nanti


Arahan yang berikan oleh Farehan kepada Sue, dan Wan sekadar memenuhkan ruang.

4 comments:

vollyMiGal berkata...

mana gambar dinner yg len??? nk mencapub gak

Tanpa Nama berkata...

Klu dpt gambar kongsi2...
nk tgk gk gmbr aku yg kacak...
huhuhuhuh.

jie berkata...

erm aku ngah kumpulkn sumer gmbr2 dinner...
so sape yg nk,leh cr aku

Syalily berkata...

gambar dinner yang lain masih tak dapat dalam genggaman lagi untuk di edit sebelum masuk dalam ni

Catat Ulasan