::Assalamualaikum n selamat sejahtera::Selamat Menduduki Peperiksaan Final Semester sesi julai 2010/11:::: do the best!!! ::
Selasa, 1 Februari 2011

~Majalah COMTECH:ASPIRASI PARAGON~




Alhamdulilah, akhirnya dapat juga kelab COMTECH mengeluarkan 1 majalah yang mengandungi pelbagai aktiviti yang dilaksanakan pada tahun 2011.. di ucapkan ribuan terima kasih kepada sidang redaksi kerana telah bertungkus lumus menyiapkannya walaupun dalam jangkamasa yang singkat.. diharap kepada semua pembaca dapat berpuas hati dengan edisi pada kali ni.. jika terdapat sebarang kesalahan dan kesilapan.. saya dahului dengan ribuan ampun dan maaf..



4 comments:

syafiq.net berkata...

ok aku dah tengok sekali lalu pdf ni dan ini yang aku mahu tuliskan;

1. tahniah. sebab korang berjaya hidupkan semula tradisi ni. Aku dulu kene buat tapi dasar pemalas-kan-diri, maka tak ada.

2. Walaupun 14 helai je tapi ok untuk jadi milestone untuk keluaran akan datang. akan datang kene la jadi paling kurang 15 page kan? hahaha :D

3. cover page: aku anggap blur2 ayam tu memang di setting begitu supaya nampak fast-and-action. pergh ada gambar keri. kompem dia bangga ayam :p kalau slot bawah isi kandungan tu ditulis tema cover page tu lagi bagus :D alang2 ada ruang kosong kan?

4. pergh hensem beb dr suzuri :p

5. typo-typo dan bahasa tu kita abaikan la sebab kita programmer bukan writer :p

6. apa pun good one! :D ada rezki aku lawat korang masa bentang pita.

Kamen Rider berkata...

tahniah.
aku bru na download.
xtgk lg. hehe

Unknown berkata...

Ok2.. ada sebarang comment.. jgn malu2.. utk masa depan gak..

emmrab berkata...

Tahniah di atas usaha yang diberikan!

Catat Ulasan